AH!

Hej hej bloggen!
Asså åååh, vet inte om jag ska vara glad eller ledsen!! Får väl vara både och. Två saker har hänt, en bra och en dålig;
Min skinnjacka är borta! Förmodligen så är den snodd, för jag minns att jag hängde den utanför träslöjdssalen. Om nu inte någon råkat ta fel jacka, men ofta liksom... Så det är ju jävligt synd. Om den är snodd så tror jag iallafall att jag vet vilka det var och min mentor ska prata med dom. Jobbigt om det visar sig att det inte är dom, jag vill ju inte anklaga någon som inte har gjort något. Det vore ju pinsamt...
Hoppas bara att den kommer fram, jag älskar liksom den jackan! Den är så perfekt.

Den bra saken som har hänt är att de har ringt från SVT! Jag hörde inte när de ringde på mobilen, men mamma sa att de hade ringt hem och sagt att de ville ha en till, längre provfilmning med mig. :) De skulle ringa igen lite senare idag.
Jag är lite förvånad över att det ringde så tidigt, de sa ju i slutet av maj. Men aja.
Kul att det gick bra iallafall, det här var ju liksom min första casting! :P
Men inte kul med skinnjackan :/ Fast om jag blir en moviestar kan jag ju köpa jättemånga skinnjackor ^^ Hahaha.
Aja. Hoppas allt blir bra och att jackan kommer fram.

Hur har eran dag varit?

Nu ska jag spela lite Fashion Solitaire ;P Puss på er!

Kommentarer
Postat av: micmic

Grattis till Svt-saken xD:D

2008-04-16 @ 16:17:14
Postat av: micmic

Grattis till Svt-saken xD:D

2008-04-16 @ 16:17:43
Postat av: micmic

Vem var det som snodde din skinnjacka? ere jesper xD
haha, skoja bara :P

2008-04-16 @ 16:18:03
Postat av: Jennifer

Vad kul ! Det med SVT asså , (: / J

2008-04-16 @ 16:23:16
URL: http://jennniferke.blogg.se
Postat av: Marie

GRATTIS NADJA! :D

2008-04-16 @ 17:38:58
URL: http://marujsen.blogg.se
Postat av: Marie

tråkigt dock med jackisen :/

2008-04-16 @ 17:39:20
URL: http://marujsen.blogg.se
Postat av: Jennifer

svar: Jo , det gör det säket. Men lycka till iaf ! / J

2008-04-16 @ 18:18:38
URL: http://jennniferke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0