Brun utan sol

Tja tja! Nu har jag precis smort in mig med brun utan sol. Jag använder det alldeles för mycket, det är ju inte särskilt bra för huden. Men jag vill inte vara jätteblek, och det är ju iallafall bättre än att sola solarium!
Jag har provat flera olika sorters brun utan sol, och just nu använder jag faktiskt Åhléns egna. Jag köpte den förut när jag inte hade så mycket pengar, och vet ni vad? Den funkar jättebra! Jag tycker typ bättre om den än de jag provat från L'oréal, som också är bra. Men den här har bättre färg och den kostar ju bara 80 kr! Om den är bättre än de andra för huden vet jag inte... Men ändå, man måste ju inte använda så mycket.
Jag är iallafall nöjd med den. :) Ni borde definitivt prova!


image82

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag använder också den =) Tycker också att den fungerar bra. Men den är ganska fet, så man kan få finnar :S Men ett plus är att den luktar hur gott som helst!

2008-05-18 @ 14:40:02
URL: http://zarih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0