Cocoo

Hejsan! haft en bra dag? :) Min har väl varit sådär, har varit så trött hela dagen! Somnade när jag kom hem ifrån skolan, haha. Men imorgon har jag iallafall lite sovmorgon, så det ska bli skönt.


Någon mer än jag som gillar Cocoos smycken? De är liksom enkla och söta och passar till det mesta. :)
Här kommer några som jag tycker är fina;

    

   

Jag är speciellt sugen på ringarna... Och peace-örhängena, de är ju supersöta! ^^


Vet ni vad? Det snöar igen! alltså, jag blir galen! Kan den inte bara försvinna på riktigt nu? Det som börjat bli så vårigt och fint... Aja, det verkar iallafall inte vara en sån där jobbig snö som stannar kvar.. Men ändå!

Nu måste jag gå. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

söta :)

2008-04-08 @ 19:03:02
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

åh den översta ringen har jag spanat på länge! Finns ju inga fina ringar i butik nu, iallafall inte i en liten stad som den jag bor i :/

2008-04-08 @ 19:29:31
URL: http://annamaartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0