Gossip Girl


Jag älskar Gossip girl! *Någon* har fixat ner lite nya avsnitt till mig, de som går i USA. Nu har jag precis kollat på ett, fan vad bra det var! Nummer 14 tror jag att det var. Eller om det blir nummer 1 på andra säsongen? vet inte riktigt hur det funkar det där... Det heter iallafall "The Blair Bitch Project". Ååh, det var jättebra!

Taylor Momsen, som spelar Jenny, är så söt och bara 15 år! Alltså ett år yngre än mig! Det är konstigt, för hon ser ganska vuxen ut.

Någon mer som kollar på Gossip girl och älskar det? :) Jag älskar även när Blair drömmer mardrömmar där hon är med i scener från i Breakfast at Tiffany's, haha! Det är lite kul. Älskar den filmen också! :D

image105
Då                                                                               Nu
Ni som inte kollar på Gossip Girl kanske ändå
minns Taylor från när hon var liten och var med
i filmen Grinchen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0