Hej hopp

Idag var jag på Nacka Gymnasium. Shit vad stor den är! Fattar inte hur de som går där kan hitta... Det verkar vara en bra skola och så, men jag och Julia tyckte att den kändes lite väl stor, så vi ska nog inte gå där.
Julia tyckte att det var superkul att vara i Nacka, hon bodde där när hon var liten. Så när vi gick förbi vissa ställen väckte det tydligen en massa barndomsminnen till liv, haha.
Vi hittade även en jättesöt katt som heter Anthony. Han var huuur söt som helst! :D

När vi var klara i Nacka var klockan ungefär tre. Då åkte Julia hem och jag drog vidare till T-centralen. Jag hade ju bestämt mig för att shoppa idag! Men när jag kom fram och skulle ta ut pengar upptäckte jag att jag hade glömt mitt bankomatkort hemma! Asså åååh! Jag blev så sur.. Och självklart hade jag inga kontanter på mig. That really sucked. Så jag ska shoppa imorgon efter skolan istället... x) Slutar klockan två, så det borde funka bra.

Jag trodde ju att jag skulle gå på Mary Kays smink-kurs ikväll, men den var tydligen igår. Så det blev inget av med den saken. Men det känns ganska skönt faktiskt., pallar inte riktigt göra något speciellt ikväll.

Imorgon är det valborg! Har ni några planer inför imorgonkväll? Jag ska vara med några kompisar hemma hos en kompis och så ska vi äta middag och lite så.... Det kanske blir en sväng ner till brasan också. Lite mysigt sådär. Älskar att man är ledig sen i flera dagar! Jag hjärta ledighet.

Ha det så bra allihop. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahaha! Anthony :D du glömmde anton-lappen! xD

"och lite så.." ^^

2008-04-29 @ 18:15:19
URL: http://juliakrull.blogg.s
Postat av: Marie

yey! mig hjärta ledighet aswell. :)

2008-04-29 @ 19:25:05
Postat av: Lexie

åh, tack så mycket :D

2008-04-30 @ 14:55:22
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0