Hej!

Nu var det länge sedan jag bloggade, vet inte riktigt varför, det har väl bara inte blivit av...  
Men nu är jag iallafall här igen!

Hm.. i fredags hade vi två nationella prov i engelska. Det första gick ganska bra och det andra gick typ jättedåligt.
Det andra var liksom en hörövning och det var svårt att hänga med, man skulle typ lyssna och anteckna samtidigt. Det var svårare än det låter!

Igår började ganska jobbigt men slutade jättebra. :) Jag var med min kompis Julia hela dagen, och det kan ju aldrig slå fel! :D haha, nej men vi hade kul.
Vi tillbringade både dagen och kvällen i stan, men det gör inget - vi gillar stan. :)
Julia och Nadja dagen hade blivit komplett om hon hade sovit över hos mig, men hon bangade på slutet.
Det var iof lika bra, för jag var jättetrött imorse och hon skulle upp tidigt...
Hahah just det!
När vi var i stan sen på kvällen såg vi en viss känd bloggerska komma gåendes med några kompisar.
Det ser ut som ***** sa Julia och efter några sekunder kom vi på att det var hon. (Ha! andra gången jag ser henne privat, såg henne på donken för nån vecka sen oxå) Iallafall så råkade vi röra oss åt samma håll som henne, så vi fick gott om tid på oss att se hur överskattad hon är. Hon rökte och skrek som vem som helst och skulle inte alls till värsta klubben och festa hela natten som man kan tro.
Det var en lite kul grej faktiskt...
Vill inte ge ut vem det är, det känns taskigt och onödigt. Dessutom tror jag ändå att ni förstår själva vem det kan handla om.

Inatt kollade jag på den gamla filmen Roman Holiday, Audrey Hepburns första stora film hon var med i och som hon fick en oscar för. Den var jättebra, jag älskar Audrey Hepburn och sånna där gamla filmer. Men Breakfast at Tiffany's är nog fortfarande min favorit med henne....

aja, nu måste jag gå. Puss på er!


image35

Kommentarer
Postat av: julia

yey, våra dagar är alltid kuliga :D ah, men vi tar igen det nästa helg har jag ju lovat :p

vad mesig du är-gör reklam för dig säg vem det var och alla vill läsa din blogg för du har det senaste om sveriges största bloggerska! :D

Jag vill också se Audrey Hepburn filmer!!

2008-04-06 @ 22:33:11
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0