Måndag

Hallo :) allt bra?

Vi fick sluta tidigare från musiken idag, fan va dåligt det gick! Jag sjöng typ som en kråka. Haha, nej men det var jättefult... Vet inte varför det gick så dåligt idag. Hoppas att det har gått över till på torsdag iallafall, för då har vi ju konsert. Bara skolkonsert, men ändå! Det är ju faktiskt hela skolan som ska komma och titta.
:/
aja vi får väl se hur det går
Nu börjar top model, det är ju alltid kul att titta på - trots att jag redan sett den här säsongen ett par gånger. :)

Här får ni en gullig video att titta och lyssna på! Det här är en utav Tokio Hotels bästa videos tycker jag, den är så personlig och de är såå söta. Man ser hur bra kompisar de verkar vara och så. :)
I love it! Och låten med. Men ni får välja själva om ni vill höra tyska eller engelska versionen, själv skulle jag lyssnat på båda två. :) Puss på er!



An deiner seite




By your side


Kommentarer
Postat av: Linn

jaa :D asså topmodel kan jag typ se om och om igen

2008-04-07 @ 16:17:43
URL: http://jaaml.blogg.se
Postat av: Linn

Nej eller hur ;) Men hon är fortfarande jättebra :P

2008-04-07 @ 18:08:40
URL: http://linnzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0