Torsdag

Hej! Nu har vi haft våran skolkonsert. Det gick helt okej, folk sa att vi var duktiga och så, och det känns ju bra!
Dessutom så fick vi faktiskt ganska mycket applåder :)

Idag har jag utvecklingssamtal, klockan halv 5 närmare bestämt. Hoppas det går bra, vet inte riktigt vad min mentor kommer att ta upp.. Min kompis Emmas utvecklingssamtal höll på 50 minuter! Asså, så länge orkar inte jag sitta där!
Men det brukar gå bra och bara hålla på i typ max en halvtimme, så det borde inte vara någon fara.

Klockan 19:00 ska jag och Julia på en välgörenhetsgala på Frans Schartau. Det ska bli kul, Adam tensta och Lazee ska spela! :D Haha, och Blondinbella ska vara konferencier. Men hon är väl van vid sånna saker så hon är säkert duktig...

Sen ikväll kommer min syster Linnea hem från Kanarieöarna :D
Vem vet, hon kanske har med sig en liten present? ;)
Hehe..

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi var jätte duktiga idag :)

2008-04-10 @ 20:12:29
Postat av: Nadja

ja det var vi :D

2008-04-11 @ 17:10:48
URL: http://nadijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0