Uttråkad!

Jag är uttråkad. Det händer inte så ofta, men ibland så blir jag det - och då ordentligt!
Så nu sitter jag här, för fjärde gången idag, och skriver. Jag dricker även lite grönt gott te (kustfägring). Det är muy sabroso.
Gud vad jag längtar till sommaren och sommarlovet! Då ska jag ALDRIG vara uttråkad, bara ha kul hela tiden!
Åh...

Just det, Julia berättade för mig igår att Cybergymnasiet är ett bra gymnasium om man är skoltrött. Så idag har jag kollat upp det lite grann, och det verkar väldigt chill faktiskt. De är lediga var 10:e vecka, och går typ 4-5 timmar per dag. Och de satsar mycket på att ha bra, pedagogiska lärare. Det är ju ett plus! Dock har de inga lov, eftersom att man redan är ledig så mycket. Eller jo, sommarlov har dom ju såklart och det är ju det viktiga!
Men jag vet inte.. Frans Schartau har jag funderat mycket på. Förut var jag helt såld på Norra real, eftersom att den är så fin. Men nej, palla gå på torra norra. Haha nej, det är typ en jättebra skola, men massor med plugg. Så jag orkar nog inte riktigt där...
Nacka gymnasium har jag också hört ska vara bra. Men jaja, jag och Julia ska iallafall kolla upp cyber.
Om du råkar gå där, eller på någon annan utav de nämnda skolorna, får du mer än gärna berätta lite om vad du tycker om dem. Då blir jag glad!

Nej hörni, nu får det räcka! Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: julia

nacka nacka! ringde Juni idag men hon svarade inte och hon skulle typ inte komma hem innan 11 så jag ringer imorrn :)

2008-04-06 @ 22:34:47
URL: http://juliakrull.blogg.se
Postat av: Maja

Aha, fick fler tips om en shopaholic-bok, kanske är samma. Ska kolla in det där.

2008-04-07 @ 07:41:21
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0