Vååååår!

Hej hej!
Det är vår! :D På riktigt, yaay! Jag älskar våren. Har väl sagt det många gånger nu, men vissa saker kan man säga om och om igen.

Idag hade vi nationellt prov i matte. Jag tror inte att det gick så bra, jag suger typ på matte... Och jag hann inte göra klart den andra delen :/ Hoppas att jag inte får IG bara. Det vore väldigt, väldigt tråkigt. Vad händer om man får IG på ett nationellt prov? Kan man komplettera det så att man inte får IG i slutbetyg? Det borde man väl kunna... Hoppas verkligen det.

Det blev iallafall mycket sitta utomhus idag, på grund av det fina vädret :) Det var verkligen jättevarmt idag, snart kommer sommaren! Längtar!!

Imorgon har jag ett till prov, som jag inte pluggat ett dugg till. Religion är det och jag måste få MVG. Jobbigt... Men jag är faktiskt inte så nervös. Jag brukar kunna klara mig på att bara pluggat kvällen innan, så det kanske går den här gången också? Aja, jag får väl plugga som en galning idag och göra mitt bästa imorgon. Då kanske det blir bra.
Efter skolan imorgon ska jag och Julia på någon grej som Veckorevyn har i kungsan. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men man får goodiebags och det är ju kul ;P

Nu måste jag gå, pluggapluggaplugga! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också ha en goodiebag! :O

2008-04-24 @ 16:55:08
URL: http://marujsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0