Mamma Mia

Igår var jag och såg Mamma Mia på bio, och fan vad bra den var! Faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Och väldigt rolig, haha! Kul att man kände igen typ alla låtarna också, jag kommer gå runt och sjunga ABBA-låtar hela veckan.. xP Men deras låtar är faktiskt ganska bra ju! ^^ Iallafall så är dom det i filmen, dom gjorde låtarna jättebra och alla sjöng jättefint! I huvudrollerna såg man Meryl Streep och Amanda Seyfried, hon som var med i filmen Mean Girls (Karen). Colin Firth (Mr Darcy i Bridget Jones dagbok) och Stellan Skarsgård var också med i filmen.


Jag rekommenderar den verkligen, den var jättebra och jättekul. Se den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0