Spanien i bilder, del 3


Linnea och ett fint hus


Papi (och Isma i bakgrunden)


Mami


Isma och nean


Den grekiska staden (den var inte grekisk, den bara såg grekisk ut)


Min goda tonfisksmacka och annan, mindre god, mat. :)


Det var fint i den grekiska staden, Cadaqués heter den.


Linnea är lite lite lik Serena på den här bilden :o ^^



Fyrverkirier


Jag tittar på fyrverkerier och alla galna 7åringar som smäller smällare överallt..


"Nadja, ta kort på mig när jag har din klänning på mig!"


hahah, jag ser rolig ut när jag skrattar...


Mamma ser rolig ut och hennes glass ser jättestor ut ^^


Linnea och Isma


Klippor


Båt och klippor


Pappa, och jag, på en båt


Det var fint, men jag blev vääldigt åksjuk där i båten


Han badade


Linnea ritade på mig med aloe vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0