niornas fest

Hej! Igår hann jag inte skriva något inlägg pga att datan var seg, men nu är jag back on track! ;)
Balen, eller Niornas Fest, var kul faktiskt! När vi kom dit fick alla gå runt och fota och prata med varandra och sen en stund senare åt vi middag. Sen var det dans, haha! Först var det lite segt men efter en stund kom alla gång och då var det fett kul ;P Vid tio-tiden var det efterfest så då gick alla, 1 timme tidigare än festen skulle ha slutat. Lärarna märkte att något var på gång när dom såg alla gå iväg, så de följde efter oss med poliser och fältare! Haha, fatta vad sura alla blev! Då bestämdes det att festen skulle vara någon annanstanns istället, men dom flesta gick hem och struntade i att gå dit. Tydligen körde det ihop sig med fältare där med, så det blev ingen vidare efterfest..

Nu har jag iallafall suttit längelänge och fixat lite bilder från kvällen! Enjoy! ;)
(Många av bilderna är tagna av Marie och Julia)


Min finfina klänning. Inte så fin bild, men
jag tog den liksom i all brådska.



Fina tjejer :)


Fina Emma med fina pojkar :)




Jag och Julia var likisar
;P


Haha, det ser såå ut som att jag är kär i Gustav, men så är inte fallet.
Jag posar i själva verket framför Annas kamera, som man inte ser på bilden. ^^

Sådär! Nu har ni fått er lite roliga bilder att titta på! ;D
Jag måste gå och duscha och göra mig i ordning nu. Börjar klockan 12:45 och då är det Laserdome med klassen! ^^ Ska bli kul. Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: Marie

amen vilka fina bilder.. (a)

2008-06-08 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0