Sista dagen i nian

HEJ!
Nu har jag varit hos Michan hela kvällen och fixat ett bildspel till vår mentor Magnus, som han ska få imorgon på avslutningen. Det blev ganska bra och gulligt, inte direkt superproffsigt men efter flera timmars jobb var vi mycketmycket nöjda! ^^
Innan det var jag och seglade med min klass på Lidingö. Det hade klarnat upp ute, men gud vad det blåste! Thor-björn (vår lärare som vi var och seglade med) tyckte till och med att det egentligen var lite väl blåsigt för att vara ute på små jollar, speciellt som vi är så oerfarna. Så han tog ett gäng i taget och åkte en stund med allihop. Det var tur det, om vi hade fått åka ensamma i våra små grupper hade väl alla ramlat i och drunknat eller något. x)
Det var jätteläskigt, båten gungade och höll nästan på att välta, flera gånger höll man på att ramla i! Men det gjorde ingen, som tur var. :) Fast vi blev blöta ändå, eftersom att det kom in så mycket vatten i båten när den gungade.
Och för att Julia hällde vatten på mig!

Sen när alla åkt klart fikade vi och hade mysigt. :) Kändes inte som sista dagen med klassen, superkonstigt att vi ska sluta imorgon. För alltid! Det har inte sjunkit in än...


Julias bilder, som jag har lånat :)
Klicka så blir dom stora!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0