Tjejmiddag hos Julia

Hejsan! :)

Idag har jag varit på tjejmiddag hemma hos Julia, det var mysigt! Vi var bara sju pers, jag, michan, becca, emma, maja, jojo och jullan, det var några som inte kunde komma. Men det var ganska skönt faktiskt, att inte vara så många. Väldigt chill. :)
Kul att träffa Maja också, inte umgåtts med henne sen valborg! Hon ska nog komma på vår avslutning på onsdag också, för då har hon redan slutat. :) Kul, vi måste börja umgås oftare!

Julia blev iallafall glad för sina presenter :) Av mig fick hon ett par örhängen från Accessorize, en film (Breakfast at Tiffany's ^^) och en tavla. På mig och henne, haha! ^^ Asså, jag hade inte ritat den eller så, utan skrivit ut den på fotopapper. Som en kul grej liksom! Men det blev ganska snyggt faktiskt.. ;P

Börjar klockan 10 eller halv 11 imorgon, skönt med sovmorgon! Snart blir det sovmorgon varje dag, inte många dagar kvar nu tills det är slut med grundskolan! Känns lite konstigt, både sorgligt och skönt. Jaja, mer om det när den dagen kommer!
Puss och kram



Det var den här fina bilden på mig, Julia och en sockervadd, från förra sommaren, som hon fick. :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0