11 juni var en sorglig dag...

Ursäkta för den dåliga uppdateringen, men jag var inte alls hemma mycket igår. I princip bara när jag sov. ;P

Men, nu ska jag skriva! Igår var det skolavslutning. Kul, kanske ni tänker, men det var det inte alls! Jag slutade ju nämligen nian, och min klass var verkligen den bästa. Vi hade jättebra sammanhållning allihop! Så ni kan ju gissa om jag grät.. Jag höll mig ett litet tag, men när min mentor Magnus hade pratat en stund började tårarna komma. Sen när jag såg min söta kompis Jelena gråta så sprack det verkligen, jag kunde inte hålla mig! Jag bara grät och grät...
Usch vad sorgligt det var! Och med tiden så gick fler och fler personer ut ifrån klassrummet och man ville bara säga åt dom att stanna kvar och inte gå. ^^ Det var hemskt.

Dom flesta av tjejerna har jag gått i samma klass som i minst 10 år. Kan ni fatta?! Det är mer än halva min livstid, och nu gör vi inte det längre! Det känns jättekonstigt... Visserligen kommer vi att fortsätta umgås med varandra och sådär, men vi kommer aldrig att gå i samma klass allihopa igen.

Men gud vad jag kommer att sakna Magnus!! Han är den bästa läraren jag någonsin haft, och förmodligen kommer jag aldrig att få någon bättre. Han är var dessutom en jättebra mentor, och ställde alltid upp för oss. Om man skulle slå upp ordet mentor i en ordbok skulle man lika gärna kunna skriva Magnus där. Jag hade säkert inte varit lika bra i SO om jag hade haft en annan lärare...
Han är bäst. Och så är det bara. Hoppas att han inte glömmer bort oss...

Efter avslutningen gick jag, Maja, Julia och Marie hem till Maja och tittade på film och åt godis. Det var mysigt, speciellt med tanke på hur mycket det regnade. Sen på kvällen åt jag middag med några kompisar och sen gick vi hem till Emma. :)

Här kommer lite fina bilder från avslutningen, som söta Julia har tagit;


Marie, jag, Julia och Michan


uppträdanden


min bästaste klass...


och min bästaste Magnus.

Han hade till och med kommit på ett var sitt rim om alla i klassen! Kan ni fatta vad gulligt...

Jag kommer att sakna dem allihop, mycket. Men nu har jag ju faktiskt sommarlov!
Och det ska bli så jävla bra ;)
Puss och glad sommar! :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad var ditt rim? :)

2008-06-12 @ 17:35:40
URL: http://basic.devote.se/
Postat av: JULIA

<3

2008-06-12 @ 20:08:25
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0