Jag är nog lite ung för giftemål...

Tja! :) allt bra? Själv mår jag bara bra.
Haha, idag när jag var ute kom en fullgubbe fram och friade till mig! Men jag dissade honom och sa typ "näej de e bra..." Sen gick jag därifrån. Men seriöst, det är ju faktiskt väldigt tragiskt och patetiskt med gubbar i 50-års åldern som försöker ragga upp unga tonårstjejer, även om de är fulla när de gör det.
Så pinsamt - för dem.

Jag köpte faktiskt ingenting idag, trots att jag var ute i åtminstone 2 timmar.
Jag letade ju efter en väska och ett par skor, men jag hittade inga som jag ville ha... Fast, i förrgår såg jag en söt väska från Topshop. Den kanske man ska köpa? Får nog åka in till stan imorgon och kolla lite till. Sen är påsklovet slut. Helt stört, det känns som att jag inte hunnit med någonting det här lovet!
Vill inte till skolan på måndag.... Fast jag ska typ inte till skolan, vi är en grupp på typ 20 personer som ska göra filmer om våld på måndag och tisdag. Inte riktiga filmer utan "digitala berättelser", som är ungefär 10 min långa. Så resultatet blir inte sådär superbra direkt, men ett par filmer kommer att visas på Stockholms filmfestival.
Så jag ska göra värsta kick-ass filmen har jag bestämt ;)


Såhär såg jag ut idag när jag var ute:

         

   

-Grå hoodtröja, H&M
-Svart linne, H&M
-Jacka, Peak
-Halsduk, Gina tricot
-Väska, H&M
-Skor, La redoute

Ni får ursäkta den dåliga skärpan, men digitalkameran är utlånad så jag var tvungen att fota med mobilen.
Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0