27 dresses


Nu har jag precis tittat på filmen 27 dresses. Den var bra, inte den bästa jag sett, men sådär lagom söt och kul liksom. :) Lite förutsägbar var den väl, men den var bra iallafall. Katherine Heigl, som är med i Grey's Anatamy. spelar huvudrollen och hon var också bra. Kul att se henne i något annat än Grey's! James Marsden var också med i filmen och han är supersöt!

Idag har jag gjort mitt allra sista prov i grundskolan! Det känns skönt! Betygen sätts imorgon också, så nu blir det chill de veckor som är kvar. Kul kul. :) Igår hade jag även min allra sista slöjdlektion någonsin! Jag behöver aldrig mer ha slöjd! Tack och lov, det ämnet är jag nämligen inte särskilt förtjust i...

Snart är det sommarlov, om 3 veckor är jag i Spanien! Längtar längtar längtar. Det här sommarlovet ska bli bäst!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0