Lugg är fint

Hm, blir extremt sugen på att klippa min lugg när jag ser bilden på Kirsten Dunst i inlägget längre ner... Det är ju väldigt fint med lugg! Men jag har bestämt att jag ska spara den fram tills i höst, då ska jag klippa den kort igen. Vet inte varför, jag har bestämt det bara. Det var så länge sen jag inte hade lugg senast (det där lät lite konstigt, men jag vet inte hur jag kan skriva det på ett annat sätt) så jag ska spara och se hur det ser ut! :)

Jag har träningsvärk i magen och jag vet inte varför! Julia tror att det är för att jag har skrattat för mycket. Det är förmodligen sant, för jag skrattar mycket och ofta. Det är bra, ett skratt förlänger livet! Och tydligen får man magmuskler av det också.
:)

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: simone

lugg är jättefint, jag har ju nysss klippt det :)

2008-06-01 @ 18:54:50
URL: http://simonenorquist.blogg.se/
Postat av: Emelie

klippklippklipp om du vill! skulle säkert passa. ;)

2008-06-04 @ 20:19:38
URL: http://basic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0