Ny header

Hej!
Nu var det ett par dagar sedan jag skrev i bloggen, jag har nämligen varit fullt upptagen av att titta i andras bloggar! ^^ Inte klokt vad många bra bloggar det finns, scheise!

Men inget speciellt har hänt sen sist, jag har bara varit sjuk och inte gjort någonting. Igår och i förrgår var jag hemma från skolan, men nu är jag på g igen! Bra va?

Jag har en ny header! You like it? :) Det gör jag, speciellt blommorna ^^ Den känns också mer personlig än den förra headern, nu ska jag bara hitta en fin och bakgrund som passar också. Sen är den fit for fight, min blogg! ;D
Men det hinner jag tyvärr inte göra just nu, ska duscha och byta om innan jag, Mic och Julia går iväg på Vecko Revyns klänningsmingel på Top Shop! Det låter lite gulligt tycker jag, klänningsmingel... Man ska förstås gärna ha klänning på sig också. Jag har inte bestämt riktigt än vilken jag ska ha, vill helst låna min systers fina klänning från Gina! Men hon har inte hunnit använda den än och vill inte låna ut den bara för det :( Jaja, får väl köra på nåt annat helt enkelt.

Idag hade vi spanskaprov, vilket jag helt hade glömt bort! Jag måste få minst VG på det här provet, annars kommer jag att sänka mig i spanska! Så jag bestämde mig för att strunta i provet idag, spanska är ändå sista lektionen och vi fick håltimme på Kemin som är timmen innan. Det verkade alltså mest logiskt att gå hem, istället för att vänta en timme i skolan på att spanskan skulle börja, bara för att göra ett prov som jag ändå skulle köra på. Jag får plugga nu i helgen och göra provet på måndag eller tisdag istället, och få bra resultat. Det blir ju både jag och Galvarino (min spanskalärare) gladare av!

Nu måste jag gå! Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Headern är jättefin =) Hela bloggen oxå för den delen =)

2008-05-15 @ 17:46:00
URL: http://someoneunspecial.blogg.se
Postat av: Natalie

Headern och även bakgrunden var jättefina :)

2008-05-15 @ 17:47:02
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0