Söndag med Gossip Girl och lyx-glass!

Hello!
Idag har det varit ett Gossip Girl maraton på 5:an. Gamla avsnitt, men ändå, det är ju bra för dom som missat serien! Jag kollade iallafall på några avsnitt, sen gick jag ut och köpte födelsedagspresenter åt min syster. Hon ska få ett par fina örhängen från pilgrim och lite doftljus av mig. Doftljus känns lite boring, men tydligen så ville hon ha det. Örhängena är jättefina tycker jag, hoppas hon blir glad!

När jag kom hem höll Gossip Girl fortfarande på, så då fortsatte jag att titta och åt lite Häagen Dazs glass till! En perfekt söndags-eftermiddag alltså ;P

Linneas födelsedagsfest igår var kul, men vid 21:30 blev det genast ännu bättre! Då kom nämligen mina söta kompisar Julia, Marie och Emma över och höll mig sällskap. Hahah, det var en mycket rolig kväll! Vi skrattade massor, speciellt när Emma skulle dricka den superäckliga drinken jag hade blandat ihop. ^^
Hoppas ni också hade en rolig kväll.

Jag ska försöka plugga lite idag också, och hitta en fin bakgrund till bloggen. Någon som vet en bra sida där man kan hitta fina bakgrunder? Let me know isåfall!
Puss på er!


image207

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ääälskar Häägen Dazs! Så mumsigt!:)

Hoppas du får en riktigt bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0