Stan med jullan

Halloo!
Jag och Julia var flera timmar i stan, men vi köpte faktiskt inte så mycket. Vi hittade jättemycket som vi ville ha, men sen när vi tänkte köpa det hade allt stängt! Det var ju lite synd, får åka dit någon annan dag med...
MEN, lite shoppade vi iallafall! :) Jag handlade bara på H&M x) Men, what can I say? H&M är fan grymt. :) Jag köpte ett armband och en ring, en kjol, lite trosor och en klänning. Och ettvanligt, vitt linne till min syrra, jag råkade spilla färg på hennes linne igår så jag köpte ett nytt likadant till henne. 

              

Har ingen bild på klänningen, men kan lägga upp en sen, när jag hittar kameran. Den är spårlöst försvunnen! Eller så har Linnea lånat ut den igen, man vet aldrig med henne.

Julia köpte en jättesöt klänning som hon ska ha på "niornas fest/bal/middag" eller vad det nu är, och ett linne. Sen käkade vi i Kungshallen också, jag är fortfarande proppmätt!

Får se vad som händer ikväll, jag känner för att gå på bio! Men det finns typ inget bra att se, förutom möjligen "Brudens bäste man" då. Och den känns lite som en sån film man kan se hemma. Vet n någon bra film som går? :) Eller skit samma, jag kollar sf!
Puss på er, ha en bra lördagkväll :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0