Tisdag

Hej!
Nu har jag precis kollat på de 4 första avsnitten av OC, första säsongen är verkligen hur bra som helst! Och särskilt de första avsnitten, kan se dom miljarder gånger... Älska :) <3

Igårkväll färgade jag ju håret, men det syns ingenting! Det är typ pytte,pyttelite mörkare bara... Så jag kanske färgar det en gång till nu i veckan.

Idag var jag, Julia och Emma på Östra gymnasiet och kollade lite, vi fick vara med på en lektion också. Det verkar vara en bra, vanlig skola och den är fräsch och så. Men jag tror ändå inte att jag vill gå där... Måste verkligen bestämma mig snart, ändringarna ska vara klara om typ 1 vecka eller något sånt! Åh, längtar så till sommaren när allt det här är över!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0