081002

Holy shit, jag har precis sett femte avsnittet på andra säsongen av Gossip Girl (jag kollar samtidigt som USA eftersom att det går så långsamt här i Sverige-här har vi ju inte ens kommit till Georgina än...!) och gud, det är bättre än någonsin! Helt fruktansvärt underbart bra. Och avsnittet som jag såg nu kan vara ett utav de bästa hittills.
Ni bara måste se de nya avsnitten helt enkelt!!

Igår var jag och michan och såg skräckfilmen Mirrors på bio. Den var läskig och mycket bättre än jag väntat mig!
Sov dock ganska dåligt inatt, fick bara 4 timmars sömn... Berodde främst på filmen. ^^ Men ja, jag får väl skylla mig själv.
Fredag imorgon, känns himla skönt!


Kommentarer
Postat av: JULIA

tack! Jo, precis.. ^^

2008-10-03 @ 22:20:32
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0