äntligenäntligenäntligen fredag!

äntligen fredag, definitivt bästa dagen på veckan! Alltså, bortsett från skolan då...
Men den slutar 10 över 11 för min del, så det är ju helt ok ;)

Nu är hösten här! Det är ju trevligt, jag gillar hösten. Iallafall september och oktober, då är det ju så fint ute. :)
synd bara att jag och Emma har gått och blivit förkylda!
Inte alls trevligt, har jätteont i halsen och jag börjar mer och mer känna mig som den gamla, nästäppta Nadja.
(asså, förut ett tag för något år sedan var jag förkyld i typ flera månader och väldigt nästäppt!
sjukt jobbigt, ibland kunde jag ju knappt andas! vill helst inte ha det så igen liksom.)

Men ja. hoppas det går över! Om inte, ja.
Låt oss isåfall säga såhär; Du som smittade mig, vem du än är - I will find you!
hehe närå... det var säkert emma, och hon blev smittad av gustav.
Så Gustav, bäst för dig att jag blir bättre!! haha...
nu vet jag inte riktigt vad jag babblar om längre, så det är väl bäst att sluta nu ^^ pussa!



Nadja langar fjortispose och konstig blick.
Jag ska så önska mig en kamera i julklapp,
så att jag kan ta vackra bilder på migsjälv och allmänheten.

Kommentarer
Postat av: JULIA

hahaha sitter här och asgarvar åt din nästtäppta-period men kommer på mig själv att jag sitter själv här med svullen hals och täppt näsa.. XD

<3

2008-09-13 @ 12:30:16
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: MANGO

jättefint hår du har söto!

2008-09-13 @ 18:12:39
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0