Att vara utelåst suger hårt

Jobbig, jobbig dag! Skolan var väl okej, men efter skolan hade jag bestämt mig för att åka in till globen och lösa in min tokio hotel biljett. Efter det åkte jag in till stan och kollade runt lite.
När jag kom hem vid fyra tiden kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma! Jag ringde till pappa och sa det, men han sa att han jobbar sent idag och inte kunde komma hem och låsa upp åt mig. Han var dessutom i Nynäshamn, så det skulle ändå ta nästan 1 timme för honom att åka hit. Mamma var också på jobbet och mina systrar Sanna och Linnea jobbade också sent! Så typiskt att alla skulle jobba sent just när jag låst mig ute, liksom what are the odds?! Jag höll på att börja gråta helt offentligt och visste inte vad jag skulle göra. Mamma och pappa tyckte att jag skulle gå hem till en kompis så länge men det ville inte jag. Jag visste ju liksom inte hur länge det skulle bli! Dessutom ville jag hem. Så jag fick åka till mamma i Odenplan för att hämta hennes nycklar. Det tog väl typ 1 och en halv timme att åka fram och tillbaka. Kul.

Nu är jag äntligen hemma! Det känns som att jag åkt buss och tunnelbana en miljard gånger idag.
Och jag missade top model! :(
Nu måste jag äta, puss och kram

Kommentarer
Postat av: Marie

aj vad jobbigt! :/ tur att det ordnade sig. :)
var det enkelt att lösa in biljetten btw? ^^

2008-04-14 @ 19:32:15
URL: http://marujsen.blogg.se
Postat av: camilla

Usch , jag vill inte lösa in min biljett :P suck :(

2008-04-15 @ 16:54:04
URL: http://camillajarvas.blogg.se/
Postat av: Annelie

Svar: Jepps :) Har precis börjat lyssna på den ;) har inte hört någon annan version. Hur hittar man den gamla? har kollat lite på youtube och hittar ingen annolunda där :P

2008-04-15 @ 18:55:02
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0