finally!

Äntligen kan man logga in på blogg.se!

Nu har jag ju flera dagar att ta igen. Aja, jag skriver väl en kort sammanfattning då!
I söndags blev det ingen shopping i stan trots allt, vi skulle fira Sanna igen, fast med släkten.

Igår och idag höll jag ju på med digitala berättelser med skolan. Det var väl helt okej, roligare än de vanliga lektionerna i skolan iallafall. Dessutom slutade vi tidigt, igår klockan halv ett(!) och idag vid två.. Så det var ju chill. :)
Min berättelse blev sådär, jag fick stressa lite så den blev väl inte direkt superproffsig... Men den blev ändå ganska bra och jag är nöjd. Vi höll på inne i stan, så det har blivit en del bussåkande de här dagarna! Så nu har jag typ vant mig vid det nya "ta-sig-till-stan-systemet", och det är ju inte direkt långt till gullmars... Faktum är att jag har till och med gått dit förut ett par gånger ;P Haha, *stolt*.
Men men. Vad har ni haft för er de här dagarna? :)

Nu ska jag duscha! Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0