Håkan!

HEJ!
Guuud, vad kul det var igårkväll på Håkan Hellströms konsert!! Anna, min kompis som skulle ha följt med, var sjuk så Julia följde med istället. Så det var ju synd med tanke på hur mycket hon längtat... Men jag hade grymt kul iallafall!
Det här var fjärde gången jag såg Håkan live och jag tror att det kan ha varit den bästa hittils. Förutom den första konserten jag såg med honom såklart! Jag har nog aldrig stått sådär nära som jag gjorde igår, vi stod innanför gallret och ganska långt fram! Så det var kul, det kändes som att Håkan kollade rakt på en ibland ^^ Och han körde 22 låtar! Både gamla och nya. De nya är bra, fast jag gillar de gamla mer... När han kör dom så blir alla helt galna och hoppar och skriker, haha! Så roligt så..
Men shiiit vad varmt och svettigt det blev!! Fy... Fast det brydde man sig ju inte direkt om då. Efter konserten var jag och Julia extremt törstiga och det var hur gott som helst med vatten. Vatten är ju typ det bästa som finns när man är törstig! Och vi var TÖRSTIGA. Ni anar inte....

När vi skulle åka hem blev det dock lite jobbigt. Jag skulle åka på "sms-biljett" men min mobil strulade, sms:et kom inte fram! Så jag fick inte åka med den bussen :( Då hade jag ingen lust att åka buss över huvud taget, om buss-människorna skulle vara så där suriga! Så då fick min snälla pappa komma och hämta mig.
Julia hade redan gått på bussen och det var så mycket folk på den så hon trodde att jag var där någonstanns.
Men när den kommit fram märkte hon att jag inte var det och blev tydligen lite orolig. Hon provade att ringa till mig men min mobil var som sagt lite knepig så det kom inte fram någon signal. Jag hade också provat att ringa till Julia flera gånger men det tutade bara upptaget! Till slut när hon stått och väntat i en halvtimme ringde hon hem till mig. Då var jag redan hemma och förklarade hur det låg till. Hon lät lite sur i början men det löste sig bra iallafall. :)
Nu måste jag gå och städa mitt rum!
Hej så länge. :*

Bilder från igår:

     

image65

   

image69  image71 

   

Visst blev det grymma bilder på Håkan och bandet!? Är lite stolt över dom faktiskt, fotade dom heeelt själv! ;P

Kommentarer
Postat av: Julia

ja,det blev skitbra bilder ju! (på håkan & co..)

2008-04-20 @ 18:04:09
URL: http://juliakrull.blogg.se
Postat av: Anna

Åh! :) Fan att jag inte kunnde vara med ju! x/ men det var super snällt att du ringde!

2008-04-20 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0