Hej!

Är det bra med er? :) Själv mår jag helt okej, imorse kände jag mig dock jättedålig. Mådde illa, ont i magen och kunde inte äta och sånt. Tror att det kan bero på en spruta jag tog igår. Den fick min arm att känna sig jättekonstig, helt bedövad och så. :o
Men nu är det också bättre och det känns ju skönt. Iallafall så gick jag inte till skolan idag pga allt det där. Fast snart ska jag dit iallafall, vi har ett slags teknikprojekt nu i ett par veckor (bygga broar och sånt...) så det är viktigt att inte missa någon lektion. Ska vara där halv 2, så snart måste jag gå och klä på mig!
Efter det ska jag och Julia hjälpa till på någon skola, vet inte riktigt vad det är vi ska göra... Men vi får pengar för det! Så dit ska jag gå. 

Visst var det fint väder idag? Älska våren! :D
Nu måste jag dra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0