Lång torsdag

Hallo :) Jag kom precis hem, jag och Julia har ju varit och hjälpt lilla Johan med att sy ihop en massa tyger som han behöver till någon musikal. Det var jobbigt och tog typ 3 timmar! Synd. Men vi hade fett kul ändå, förmodligen för att vi var så övertrötta haha. Det var typ 8 stora tygbitar som vi skulle sy ihop i varandra. Ni kan ju gissa hur stort det blev! Helt gigantiskt!
Fy vad jobbigt det blev ibland. Julia tog sönder typ 3 nålar och hon råkade tappa ner en nål i symaskinen! Hoppas att den inte går sönder nu bara, den kostade typ 10 000 kr... 
Men som sagt, vi hade kul också och vi garvade som fan! Det bästa var ju när vi satt i typ 40 minuter och försökte få in den dumma tråden i symaskinsnålen! Det var supersvårt, blev överlycklig när jag äntligen lyckades, haha.

Men ja.. Johan ska typ ge oss pengar för att vi hjälpte till och det är ju trevligt :) Vi sa dock att det inte var någon brådska, men vi får dom nog snart iallafall.

JUST DET! Jag har fått tillbaka min skinnjacka, någon hade slängt den i ett trapphus! Helt stört, hur kan någon ens komma på tanken att göra så med min underbara jacka!? Weird..
Men nu är den iallafall tillbaka :) <3


Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha! överlyckliga kan man minst säga,syftar på Lambada-dansen haha XD

2008-04-18 @ 14:54:20
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0