Lördag!

God morgon :) Har ni sovit bra?

Vecko revy saken som jag och Julia var på igår var som sagt inte direkt superkul.. Men det funkade! Dagmar hade en modevisning, en del av deras kläder var verkligen jättefina! Tog lite bilder, men min dumma syster har lånat ut den igen. Men jag lovar att jag lägger upp så fort den kommer tillbaka!
Man kunde även få sitt hår fixat och det ville Julia självklart prova på... Så vi stod i kö typ en timme. När det äntligen nästan var Julias tur så blev det inget iallafall, de hann inte. That sucked. Då blev julia sur... Men det gick över efter ett tag. Vi fick våra goodiebags iallafall ^^ wii!

När Vecko revyns grej var slut så var det fortfarande jättefint väder i stan så jag kände inte för att åka hem!
Vi kollade runt i affärer en stund och sen åt vi middag i kungshallen. Det var gott, men det är ju alltid så trångt där. Så vi fick dela bord med några jättejobbiga människor, 2 killar och 2 tjejer. Den ena killen var väl inte så jobbig men den andra var hemsk! Han tyckte typ att han var världens roligaste människa men han sög. Och han var äcklig och sa en massa tråkiga saker om tjejernas mat, att det såg ut som kattungor(?) och såg jätteäckligt ut. Tjejerna åt alltså en slags tandorikyckling, nu förstår ni kanske hur retarded han var? Vi satt bara och väntade på att de skulle gå! När de äntligen gick var det första vi sa "Guuuud vilka jobbiga!!!" haha. Nej fy... Jag gillar inte riktigt att dela bord med folk jag inte känner när jag äter ute. Det blir inte så kul då.

Idag ska jag fixa lite med mitt rum! Sätta upp tavlor och gardiner och lite så. Och städa! Ordentligt. Lite senare ska vi till IKEA och köpa nya gardiner :) Sanna kom på en jättebra grej som vi ska prova, kan ta lite bilder sen (när kameran kommer tillbaka....) och lägga upp. Om det blir bra vill säga.. Men det blir det nog!

Jag ska försöka få tillbaka kameran tills imorgon, så då kommer alla bilderna från gårdagen upp.

Nu måste jag gå, ha en bra dag allihop! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0