Mary Kay

Hejsan! Jag kom nästan precis hem från stan, jag Michan, Marie och Emma har varit på en slags kurs för Mary Kays hudvårdsprodukter. Det var en tjej där som pratade och visade oss deras produkter och vi fick prova olika slags krämer och lite smink. Mary Kay verkar jättebra, man blev jättelen och mjuk. Julia använder lite av deras produkter och hon verkar också väldigt nöjd.
De hade också en liten utlottning där man kunde vinna något från Mary Kay och jag och Mic vann :D Jag vann ett läppglans och Michan en.. ögonskugga tror jag att det var. Haha kommer inte riktigt ihåg. ^^ Hon fick även en utav deras superbra foundations, eftersom att hon hade varit våran "värd". Hon har alltså redan varit där en gång innan med Julia, på samma kurs, och nu fick hon en liten present som tack för att hon kom dit igen med några kompisar. Gulligt av dom. :)
Efter nästan 2 timmar var det dags att gå, men vi ska dit igen nästa vecka. Då är det en kurs som är mer inriktat på smink som gäller!
Det var en rolig eftermiddag/kväll med mycket, mycket skratt haha! ^^ Jag älskar mina kompisar. Och jag älskar att skratta, det är ju sååå kul!

Imorgon är det skola igen. Det ser jag inte fram emot, vi ska gå från klockan 8 på morgonen till 5 på eftermiddagen! ;(
Blir trött bara av att tänka på det...

Jaja, nu ska jag gå. Glöm inte att titta på Prison Break ikväll! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har inte testat de produkterna men jag har bara hört positivt om dem än så länge - kanske vore värt att testa!

2008-04-22 @ 20:36:52
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0