Naw..

Jag älskar fåglar! För det låter så gulligt när de kvittrar. ^^ Tihi!

Imorgon vill jag egentligen bara göra en enda sak och det är att shoppa! Åtminstone lite grann..
Men det blir förmodligen inte av, det verkar vara så mycket jag har att göra imorgon. Först ska jag till skolan och göra olika prov hela dagen. Inga prov som jag har behövt plugga till, det är någon undersökning som en massa länder är med i för att se hur ungdomarna i de olika länderna ligger till studiemässigt. Det är ganska många 9:or i min skola som ska göra den och typ 10 stycken ifrån min klass. Vi får väl se hur det går. Min mentor, Magnus, säger att det är jätteviktigt och att politikerna bryr sig mycket om det här. Så hoppas att det gå bra.
Efter lunch ska jag och Julia åka in till Nacka gymnasium och vara med på en lektion. Vi vill kanske börja där, men vi missade deras öppet hus, så Julias kompis (som går där) fixade så att vi kunde åka dit och vara med lite på en vanlig skoldag.
Jag vet inte när vi kommer där ifrån, men typ runt klockan 6 på kvällen ska jag på en smink-kurs hos Mary Kay. Så kanske hinns det med lite shopping efter att jag varit på gymnasiet? Hoppas, hoppas...

Nu tycker jag att Linnea ska komma hem med kameran!
Ska ringa henne nu och fråga var hon håller hus...
Puss på er darlings!

Kommentarer
Postat av: melina

svar:tack,gillade dem med.
ha en bra måndagskväll

2008-04-28 @ 19:36:05
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: #svar: JOEL GEDIN

O ja ,D

2008-04-28 @ 19:55:38
URL: http://joelgedin.blogg.se/
Postat av: missbumblebee

Ha en underbar måndags kväll o ta gärna en liten titt in i min blogg :)

2008-04-28 @ 20:40:28
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0