Om igårkväll

Hej hej :) Hurere? själv mår jag bara bra.

Igår var jag ju på en spelning och kollade på ett par kompisar. De var jätteduktiga och de andra som spelade också. Asså, scheisse! Vissa var verkligen helt otroliga! Jättekonstigt att de inte blivit kända än liksom..
När vi varit där ett tag gick jag, Emma, Michan och Marie hem till Emma och chillade lite. Jag var ganska trött (hade ju gått upp vid halv 8 på morgonen) och höll på och somna i Emmas säng. Så mina kompisar tyckte att jag var supertråkig, men vad gör man :) När jag kom hem sen tittade jag på Sabrina. Inte tv-serien utan en gammal film med Audrey Hepburn. Fast jag såg inte klart den, råkade somna. Men jag har sett den förut, så det gör inget.
Det är en bra film som jag tycker att ni borde se!

Här är lite bilder från igår;

image54

 

Nu sitter jag här och lyssnar på Vanessa Carlton, A thousand miles. Älskar den! Kan aldrig tröttna på den... När jag hör den tänker jag på när jag var i Frankrike för några år sedan, den sommaren som den kom ut och spelades ganska ofta. Så för mig är det en sommarlåt. :)
Lyssna på den!
Nu måste jag gå, ha det bäst. :*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nadja! Jag har laddat hem photoshop nu, du måste visa mig hur det funkar!!

2008-04-13 @ 22:07:15
Postat av: Anonym

Nadja! Jag har laddat hem photoshop nu, du måste visa mig hur det funkar!! :D

2008-04-13 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0