OMG

Hej bloggen!
asså SHIT! Jag och Julia var ju på Frans Schartau igårkväll, på den där välgörenhetsgalan. Det var jättekul och alla var jätteduktiga, trots problem med ljudet. Men bäst var ju ändå Adam Tensta. Alla skrek när han kom ut på scen, och folk sprang längst fram till scenen. Jag sa till Julia att vi var tvugna att gå fram, så det gjorde vi. Allra längst fram stod vi. Det var så nära, och vi skrek så mycket haha! Han var jättebra. Efter en stund var det dags för Adam att sjunga My Cool och vet ni vad han gjorde då!? Han gick ner från scenen och ut i publiken istället! Alla kastade sig över honom, jag och Julia också. Det var så himla konstigt, vi kunde knappt förstå det själva! Vi stod brevid honom, rörde honom asså shit! Allt har jag faktiskt på film, men det blev så himla dålig skärpa så jag lägger nog inte ut den här... Men fan vad coolt det var! När han var klar hade publiken ändå inte fått nog och började skrika "en gång till!" så han körde en till liten låt. Han var grym! Det var värsta draget! Så himla kul.

MEN det bästa var ju efter själva konserten! Då hade Adam gått ner från scenen igen och man kunde gå fram och prata och fotas med honom!! Det gjorde jag och Julia, såklart! Vi sa att vi tyckte att han var asball och tog lite kort med honom. Han skrattade och sa tack så mycket och när vi gick fram andra gången och ville ta mer bilder (lite pinsamt kanske att vi gick fram två gånger, men man måste ju ta tillfället liksom!) så sa han att vi självklart fick göra det. Nu har jag kommit på en massa saker som jag borde frågat honom om, men aja. Det viktigaste kom ju iallafall fram! Och jag kanske träffar honom någon mer gång, vem vet? Vi sa hejdå till Adam och började gå mot tunnelbanan, där vi såg vi honom igen med sitt filmcrew! Men då gick vi inte fram, vi ville inte verka för desperata, haha. Nej men det var en jätterolig upplevelse, tänk att jag har pratat med Adam Tensta! Det trodde jag inte för ett dygn sedan ;P
Lite synd att vi inte hann prata med Lazee, som också var riktigt grym, men ja. Så kan det gå.

Haha just det! Blondinbella var ju värd på galan, fan vad kul det var! Jag och Julia skrattade hela tiden när hon kom ut. Först var det något fel med hennes mick så att man inte hörde vad hon sa, fast efter en liten stund fick hon en ny mick som fungerade. Det roliga med den nya micken var att den liksom surrade, så varje gång man hörde det där surrande ljudet visste man att hon var på väg, haha. Men ja, hon var lite kul att skratta åt sådär.. ^^ Fast hon var duktig och hon skötte ändå sina små missar bra. :)

Åh, mina fötter gör ont! Jag hade på mig mina 10 cm höga klackar igår, och när vi var påväg hem efter konserten pallade jag inte mer! Mina fötter was killing me! Så när ingen såg tog jag av mig dom och gick barfota lite grann... Ofräscht, jag vet, men hellre det än att behöva amputera bort fötterna liksom. Dessutom så var det bara en liten, liten stund. Julia tyckte att det var askul, men nej. Det var det inte.

Vi kom iallafall hem vid halv tolv, och det hade varit en mycket lyckad kväll. Trots att mina fötter typ har gått sönder..
Nej, nu måste jag gå! ses nog sen. Puss!

image46 image47

Julia, Adam och jag. Ni får ursäkta den dåliga skärpan, jag fick tyvärr lov att fota med mobilen.

  

image52
Jag pussar min sko, som jag älskar trots att den gör ont. :)

Kommentarer
Postat av: nadja

Hej vacker namn =) samma som mig

2008-04-12 @ 09:17:40
URL: http://rosalady.blogg.se
Postat av: SOFIA

jag är sååååå avundsjuk! Måste, måste träffa Adam Tensta igen ;D han är ju såååå grym. (:

2008-04-12 @ 11:28:40
URL: http://sofius.tjejsajten.se/
Postat av: kristin

åh, jag vill också träffa adam tensta ;D

2008-04-12 @ 19:26:25
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0