Regn...

Hej hej :) Nu regnar det, då borde Mic vara glad..

Vet ni? Min syster hade tydligen laddat upp bilderna jag tog igår innan hon lånade ut den, bra va? :D
Här kommer dom!

Skolan:
      

Håret fick vara uppsatt :)


Klänning - Gina tricot
Jacka - Adidas
Skor - Stadium
Väska - H&M

Vecko Revy grej:
image93
Eftersom att jag och Julia åkte direkt ifrån skolan fick det
bli samma klänning, men jag bytte skor, väska och jacka.

   

Skinnjacka - Wacko
Väska - Indiska
Pumps - Sko City

image96
Med mina heta brillor från Åhléns på var jag ready set go! ;P


Nu kommer lite bilder från när jag och Julia var i stan!

Modevisning:
   
Det här var de klänningar från Dagmar som jag gillade mest. Fina va?


     
Kungsträdgården är fin på våren :)



Yummie!

Nu måste jag gå och fixa till mig lite, ska ut snart. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fina outfits :)

2008-04-27 @ 16:47:44
URL: http://cassandrasmode.blogg.se
Postat av: Rebecca

Alltså nadja, varför blir du gämt så bra på bilder? ;o

2008-04-27 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0