Snabb uppdatering!

Hej! Kom nästan precis hem från stan. Jag och Julia åkte in dit direkt från skolan, vi skulle ju på den där Vecko Revyn grejen. Det var väl inte direkt superkul, men men. Det var okej. Kan skriva lite mer om det senare, hinner inte riktigt nu.

Jag vet inte riktigt hur det gick på provet, första frågan kändes bra. Men den andra blev jag lite stressad på, vet inte hur den blev.. Vi får se. Hoppas verkligen att det gick bra!

Sorry att det här inlägget blir väldigt kort och tråkigt, men jag loggar in sen och skriver mer. Då lägger jag även upp lite bilder från idag, bland annat på det jag hade på mig. :)
Nu ska jag ut igen, ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0