Söndag kväll

Hej darlings!
Jag och Linnea har påbörjat en ny header till bloggen, förhoppningsvis blir den klar imorgon :) Kul va?
Ska även försöka leta reda på en fin bakgrund, vet att det är lite trist med vitt... Men det kommer! ;)

Just det, mitt rum! :D Jag är så nöjd, Sanna (min andra storasyster) är grym på att inreda! ^^ Idag har jag målat klart mina ramar, jag tänkte hänga upp tavlorna imorgon. Lägger kanske upp några bilder på hur rummet ser ut? Har tyvärr inga före-bilder, tänkte inte så långt innan jag började fixa... Men det är bra mycket finare nu iallafall! 

Jag har kommit på att jag nästan alltid skriver flest inlägg på söndagar. Det beror väl på att söndagar alltid lyckas bli lite långtråkiga, haha. Men då är bloggen ett utmärkt tidsfördriv. ;P  
Nu måste jag gå.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0