Trött

Sha! allt bra? :) jag mår helt ok, är fortfarande ledsen över tokio hotel grejen.. Men jag och Michan ska försöka få tag i biljetter utomlands istället, så det löser sig kanske!

Idag hade vi rep inför skolkonserten imorgon. Det gick inte så bra, sista gången vi körde vår låt gick det väl helt okej. Men det tar typ jättelång tid innan jag kan sjunga ordentligt! Måste komma ihåg att ta med mig en vattenflaska imorgon, jag tror att jag sjunger iallafall lite bättre om jag druckit innan. Men ja, vi får väl se hur det går.

Efter genrepet gick jag, Anna, Emma, Zeus och Gustav hem till Emma och såg på film. Jag blev lite 5:e hjulet där, Anna och Zeus är tillsammans och Emma och Gustav är tillsammans, haha. Men aja, så kan det gå.
Sen när jag kom hem somnade jag idag igen! Förstår inte varför jag kan bli så trött helt plötsligt...

Nu måste jag duscha, sen ska jag titta på Grey's Anatomy som börjar klockan 21:00!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0