Back on track




Nu är jag hemma!
 Hade absolut kunnat stanna på Blidö resten av helgen, gud så kul vi hade!
Kan inte skriva allting som hände här, ni skulle aldrig orka läsa allt. ^^ 
Men jag ska försöka sammanfatta det med några ord,
från början till slut.

(dag 1) Springa runt i stan med tunga väskor och leta efter färjan. Få panik. Missa färjan.
Ta bussen istället. Mycket skratt. Kakor. Norrtälje.
Vänta på bussen till blidö i 2 timmar. Åka buss. iPod. Framme. Julias mormor. Arne.
Cykla. Bada! Kallt vatten. Vackert väder. Skratt. Prat.
Laga mat. Äta mat. "Nu börjar efterätandet." Sex and the city. Trött. Sova.

(dag 2) Vakna med världens träningsvärk! Åka båt. Ro långt. Vatten. Ö med klippor. Sola.
Ro långt igen. Båtsman. Mycket, mycket skratt. Maja drar båten. Maja blir blå.
Plocka blåbär. Laga mat. Äta mat. Göra blåbärspaj. Äta blåbärspaj. Upptäcka miljarder myggbett.
"Vippkjolarna på!!" Fota. Fluffkjolar. Högt gräs. Myggor.
Hell's kitchen. Sex and the city. Sova.

(dag 3) Packa. Städa. Få ett telefonsamtal som gjorde mig mycket lycklig!
Gå ner till bryggan. Sitta på bryggan. Doppa fötterna i vattnet.
Ramla ner i vattnet med kläderna på! Mycket, mycket, mycket skratt.
Solglasögonen (som jag hade på mig när jag ramlade i) drunknar.
Julia dyker. Hittar dom inte. Maja dyker. Solglasögonen är räddade!
Prata. Skratta. Sola. Chilla. Bulgursallad. Åka till färjan. Gå på färjan.
Inte hitta några platser. Vibrerande stolar. Obehagligt. Inte höra vad någon säger. Blåsigt.
Sitta i nere i bagagerummet. Torr smörgås. Skratt. Gå upp igen.
Hitta platser! Sur kille. Fota. Godis. Skratt.
Hemma.

Sådär ja! som ni ser så blev det mycket skratt. Roliga dagar, jag älskar att skratta!





Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: så lite så :)

2008-07-26 @ 16:40:06
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: JULIA

XD

2008-07-26 @ 18:25:48
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0