Tisdag

Hej!
Vid halv 11 imorse gick jag hem till Julia med jordgubbar, grädde och apelsinjuice. Vi hade 2 avsnitt (dom 2 sista) kvar på Gossip Girl, och eftersom att Julia ville se dom så tidigt som möjligt kom jag på den briljanta idén att jag kunde komma till henne på morgonen och så kunde vi äta frukost och titta på Gossip Girl samtidigt. :) Vi gjorde i ordning en äkta "Gossip Girl frukost"! Det vill säga våfflor med jordgubbar, banan, grädde och apelsinjuice! Bara vindruvorna som fattades ;P
Nej men det var mysigt. Jag hade ju redan sett alla avsnitt, men det var bra ändå. Haha Julia verkade iallafall tycka att det var jättespännande, efter varje avsnitt såg hon ut såhär;



Hahah. ^^ Men dom sista avsnitten är verkligen OMG! Dom har ju inte visats i Sverige än, så jag ska inte berätta hur säsongen slutar... Men aaahh, det händer massor! XD

När vi kollat klart åkte jag in till stan. Nu har jag ont i fötterna som vanligt, imorgon ska jag för en gångs skull köra på platta skor! Det ni ;)
Jag såg förresten Elin Kling när jag var på Top Shop. Hennes hår är verkligen galet fint!

Nu ska jag gå, ha en trevlig kväll. :) Puss!


Julia tog en bild på Frukosten. Det var gott, och väldigt mättande...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0