Sex and the city

Det blev ett till inlägg iallafall!
Idag har jag gått runt i stan hela dagen, i mina allra högsta klackar - mina fötter håller på att döda mig nu.
Jag och Julia har precis varit och sett Sex and the City på söder, och fan vad bra den var! En äkta tjejfilm, jag och Julan satt och grät hela tiden ^^  Och skrattade. Jag rekommenderar den starkt! Även för er som inte har följt serien. :)

Hm, idag har inte allt igenom varit en rolig dag. Den har även varit jobbig och ångestfylld. Och väldigt lång.
Men jag tror nog att allt kommer att bli bra till slut, känner bara att jag önskar att jag visste vad som kommer att hända, var jag kommer hamna... Gud, jag oroar mig så mycket att jag inte orkar tänka på det. Jag vill bara låsa in det i en låda, slänga bort nyckeln och fortsätta leva i min lilla bubbla, åtminstone resten av sommarlovet. Men jag tänker på det hela tiden... Det går inte att ignorera. Ni har ju ingen aning om vad jag pratar om, men det är inget man tar upp i bloggen direkt. Det är iallafall ingen som är sjuk eller så, handlar inte om någon vän eller familjemedlem. Det handlar bara om mig. Och det kommer förmodligen att lösa sig bra, hoppas jag. Men det är inget som ni behöver oroa er för.
Jag ska ta itu med det hela imorgon och sen ska jag, som Julia säger, leva i nuet. Framtiden kommer så småningom, och vill jag för övrigt tillbringa nuet i New York, med en lika stor garderob som Carrie har! ;)

Godnatt på er sötisar :*



Kommentarer
Postat av: Emma

Den filmen asså!! :O :D tom Gustav gillade ju den! XD

2008-07-09 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0