Efter 4 hårfärger..

Hej!
NU hörrni, är håret äntligen som det ska vara! Lite lagom blont sådär. Underhåret är fortfarande lite brunt, men palla bry sig! På två dygn har jag liksom haft fyra olika hårfärger! Scheise...
Det är typ det jag har gjort hela helgen, färgat håret. Idag två gånger till och med! Vi blekte det ju först, men det blev inte alls bra - det syntes nästan ingenting! Då kom jag och min syster Sanna på att vi kunde göra lite ljusa slingor i håret, det sliter inte lika mycket som en avfärgning och det blir ett mer naturligt resultat. Så det gjorde vi, och det tog väl ett par timmar... Men nu är det klart och jag är jättenöjd! :D Finally! Det var typ en sån här färg jag ville ha från början, vi borde ha kört på slingor direkt! Aja, nu ska jag iallafall låta det vara under en låååång tid. Får se om jag någonsin färgar håret igen! Haha, det gör jag nog... Men inte än på ett tag, nu får det vara nog! ;)

Här får ni lite före och efter bilder på håret;

image152  image153
Före, bläää! :(                                         Efter, yaaay! :D

Igårkväll var jag, Julia och Emma och såg Adam Tensta! Han var grym och kul och trevlig, men lite stressad på slutet - han skulle iväg på en annan spelning också. Men vi lyckades ändå få en var sin autograf och lite bilder med honom. :) Fast jag tycker nog att det var roligare när jag träffade honom på Frans. Då hann man med att prata med honom en stund, plus att det var första gången jag såg honom live! Dessutom var det mera drag liksom... Men det var fett coolt att träffa honom igen! Får hoppas att det blir flera gånger. Här får ni lite bilder från igår! (jag blev superful på allihop, men jaja....)

       

image158

Puss på er sötisar, nu ska jag och Linnea kolla på lite OC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0