Friday

Nu är det helg igen! Den här veckan gick jättefort men det gör ingenting. Jag gillar helgen :)

Veckorevyns klänningsmingel igår var kul och de hade 25% rabatt på alla kläder! Jag hittade såklart miljarder kläder som jag vill ha! Men tyvärr så ska jag köpa en present till min syster, som fyller 20 år på måndag, för mina sista pengar. Så jag köpte inget åt mig. Men jag hade roligt ändå! Jag får shoppa nästa vecka istället, när jag får mina pengar. Julia och Michan handlade lite däremot. Julia köpte en jättefin strandklänning, för bara 350 kr, och Mic ett par söta shorts. Pengarna som man handlade för gick till välgörenhet, vilket är jättebra! Dom måste fått in en hel del igår, det var många som handlade!

Händer ikväll då? Jag har inte bestämt något än, men jag känner inte för att hitta på något speciellt. Är för trött idag, kanske träffar några kompisar och kollar på film eller något.
Ha en trevlig fredagkväll, puss!


Bilder från gårdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0