Gymnasie-stress

Hejsan! hurere? :) Jag mår bra, håller på att bli lite förkyld bara. Det är ju inte så kul, så hoppas det går över.

Jag kom precis hem, har varit ute med min syster, Linnea. Hon tror att hon håller på att bli en shopaholic, för att hon börjat shoppa så mycket. Jag säger bara en sak, läs En Shopaholics Bekännelser så ändras din uppfattning helt! HON är en sann shopaholic och så vill man inte vara...
Men Linnea handlar faktiskt ganska mycket nu för tiden, men I don't mind. ;P Handlar hon något åt sig själv är det nästan som att jag också får lite nya kläder, eftersom att vi lånar av varandra. Det är ju trevligt!

Gud vad tiden går snabbt, om 1 månad är det snart slut med högstadiet. Det känns väldigt sorgligt, men å andra sidan ska det bli kul med gymnasiet och en massa nya grejer! Bara jag kan välja gymnasium någon gång... Senast på söndag ska det vara klart. Söndag. Scheise! Men jag har funderat länge nu, och Norra real och Frans Schartau är de som känns bäst. Smarta Julia kom på att jag ska göra en lista och skriva upp fördelar och nackdelar med de skolor jag har valt. Det är en bra idé tycker jag, så det ska jag göra. Men åh! Jag vet inte om jag vågar börja själv!! Det blir ju jätteläskigt. Så jag funderar också på Värmdö gymnasium, där Julia vill börja, och Östra real, där Jelle ska gå. Vet att man inte ska välja efter vad ens kompisar tar, men de skolorna är tydligen också väldigt bra. Men jag har inte varit på någon av dom... ÅÅÅH! Någon snäll person som kan ge mig lite tips om allt det här kanske?

Blä! Nu ska jag kolla på Gossip girl, så att jag blir glad och ostressad igen. Puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh, fett praktiskt att ha en syrra som är en
shopaholic och har massa snygga kläder..

2008-05-08 @ 18:39:55
URL: http://resolute.blogg.se
Postat av: JULIA

Men det är för att hela bilden är mörkare. men jag kan hålla med om att hon beskärde dom lite konstigt ibland.. men jag är nöjd iallafall!

jag hittar ju inte!! :(

Scheise stavas med ett s! ;)

Börja på värmdö!!!!

2008-05-08 @ 19:57:51
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0