Hallo!

Nu har jag precis kommit hem, jag och Mic var ute och köpte hårfärg till henne. Haha, jag är ju expert på hårfärger vid det här laget... Eller kanske inte, med tanke på alla gånger som det har blivit fel. Iallafall! Hon vill ha en lite ljusare färg på sitt hår (som är brunt) och sen typ göra slingor. Jag försökte hjälpa henne så gott jag kunde, hoppas det blir bra och inte helt oranget! Det vore ju kanske inte så kul...
Sen fikade vi lite (på donken, haha) och hade det kul.

Idag är det fint väder ute, men det är kallt! Inte alls varmt och skönt som det varit nu i helgen. Synd...

Såhär fint väder var det i fredags, när jag och Michan var ute och gick. Jag kunde till och med vara ute helt barbent utan att frysa!

Aja, vi får väl hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka snart! Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hatar att det är så kallt nu! vill ha tillbaka helgen!

2008-05-13 @ 17:16:06
URL: http://amandabl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0