Lördag

Hej!

Idag är det lördag! Jag ska inte göra något speciellt nu på dagen, men det kommer släkt och sånt hit på middag sen ikväll för att fira Linnea. Fast jag ska typ inte vara med på det, jag ska på grillfest med mina kompisar hemma hos Emmas pojkvän. Det borde bli kul. :) Jag har ju redan firat Linnea två gånger, så det gör inte så mycket att jag missar den här middagen.

Igår kom min kusin hit! Vi träffas inte så jätteofta, eftersom att hon bor i Dalarna, så nu i helgen ska vi passa på att umgås. Hon heter också Nadia btw, haha ;P Fast hon stavar sitt namn med i, inte med j som jag gör.

image219
Här är hon! Söt, visst? :)


Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Greger

du heter inte nadja :D du heter ju nadjisha :)

2008-05-24 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0