Nadja och Julia


Jag diggar den här bilden, den känns sommrig! Min vän Julia, aka Juliakrull, som tog den.

Efter skolan gick jag och Julia hem till henne och chillade lite. På vägen åt vi en glass, den var goood! Calippo, funkar alltid ;) Iallafall när det är varmt, vilket det var idag. När vi var hemma hos Julia bakade vi en kladdkaka, som blev lite halvt misslyckad, och tittade på Peter Pan! ^^ Det är en söt film, John (glasögon-ormen) är bäst! Haha!
Nejmen det var en mysig eftermiddag, länge sedan man såg Peter Pan ju. :)

Nu måste jag titta på Grey's! See ya :*

Kommentarer
Postat av: JULIA

:D <3 åh nej! Nu fick jag krokidilen-med-klockan-låten på huvudet, IGEN! XD

2008-05-30 @ 18:13:08
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0