Oh My God

H E R R E G U D!

GOSSIP GIRL!!! Nu har jag precis sett avsnitt 16. Asså SHIT! Det var galet bra, jag vill ha meeeer! Men det kommer inte förrän nästa vecka... Gaah, kan inte förstå er som kollar på de som sänds här i Sverige, ni ligger ju bara på tyå avsnitt 9! Ni anar inte vad som kommer att hända!! Ahhh, så himla bra det är!

Någon mer som sett det här avsnittet?!

Nu låter det förstås som att jag är världens största nolifer, och att Gossip girl typ är mitt liv, men det här avsnittet var otroligt bra och det hände massor!


image134
Georgina, I hate you!

Kommentarer
Postat av: JULIA

Haha gaaah! måste se XP

2008-05-08 @ 21:28:50
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0