Sommarväder!

Ciao bellas! (och bellos?)

Idag har det varit vackert, vackert väder! Det är över 20 grader ute och jag fick ett solklart MVG på religionsprovet! Då blev jag mycket glad :D Alla i klassen fick bra betyg och väldigt många fick mvg, kul va? Fast vi brukar typ alltid göra bra ifrån oss i SO, det är för att vi har världens bästa lärare. :)

Jag gjorde det muntliga nationella provet i matte idag. Det gick ju verkligen inte lika bra som SO:n, men jag får iallafall g. Matte är inte mitt starkaste ämne...

Visst är det jättefint och skönt ute?! Det är ju typ sommar... Gud, vad snabbt det har gått! För bara någon månad sen var det ju fortfarande snö ute.

Vad händer ikväll då? Jag har inte riktigt bestämt något än, jag och Julia pratade om att göra något vid 9-tiden efter hennes dans. Får se om hon pallar.
Annars får jag väl hitta någon annan att leka med :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0